پیچ و مهره صنعتی
خانه / پیچ و مهره / انواع پیچ و مهره سفارشی / نمایندگی فروش انواع پیچ و مهره سفارشی

نمایندگی فروش انواع پیچ و مهره سفارشی

نمایندگی فروش انواع پیچ و مهره سفارشی با بهترین قیمت انواع پیچ و مهره را در سایزها و جنس های متنوع بنابه سفارش مشتریان به بازار عرضه می کند ما به عنوان نمایندگی فروش انواع سفارشات را در سراسر کشور پذیرفته و در اسرع وقت تولید و ارسال می کنیم .

پیچ و مهره سفارشی

پیچ و مهره سفارشی

منظور از پیچ و مهره سفارشی پیچ و مهره ای است که ابعاد آن در لیست کتاب های استاندارد نیست و نیاز به طراحی دستی برای تولید آن می باشد. مشاوره طراحی می بایستی از اولویت های اولیه شما باشد. صرف نظر از صنعت مورد مصرف و درخواست شما ، محصولی که قصد خلق آزاد دارید باید از اجزایی با بهترین کیفیت تهیه شود و این اجزای تشکیل دهنده بایستی جهت درخواست سفارشی شما طراحی و ساخته شوند. در واقع شما برای اینکه بتوانید از پیچ های استاندارد استفاده کنید نمی توانید و نباید طراحی محصول خود را تغییر دهید. پیچ و مهره های سفارشی باید با کمک مهندسان خبره طراحی و ساخته و تولید شوند طراحی و ساخت پیچ و مهره سفارشی با افزار های مکانیکی مورد نیاز تولید می شود.

پیچ و مهره سفارش در جنس های زیر آماده تولید می شوند:

  • آهنی
  • گالوانیزه
  • استنلس استیل
  • فولادی
  • برنجی
  • تفلون
  • و غیره

 پیچ و مهره سفارشی

پیچ و مهره سفارشی در انواع مختلفی تولید می شوند و دارای استحکام بالا و کیفیت فوق العاده ای می باشند این پیچ و مهره ها بر طبق نیاز مصرف با پوشش های مربوطه و ضد زنگ آبکاری می شوند این پوشش ها در جنس های تفلون ، گالوانیزه ، آهنی ، داکرومات و… آبکاری می شوند.

نحوه خرید انواع پیچ و مهره های سفارشی

برای خرید انواع پیچ و مهره سفارشی به مراکز معتبر تولید پیچ و مهره مراجعه کنید و طبق استاندارد های که لازم دارید پیچ و مهره مورد نیاز خود را سفارش دهید قیمت پیچ و مهره سفارشی در هر مرکز تولیدی بسته به کیفیت آن محصول متفاوت است اگر پیچ و مهره ی با کیفیت بالا و کارایی و  اثربخشی فوق العاده می خواهید ما می توانیم نیاز شما را برآورده کرده و محصولی با کیفیت با قیمتی مناسب را به شما بدهیم.

منبع: ای پیچ

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیجی بولت
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125210958
پاسخگویی واتس آپ: 09125210958
پست الکترونیکی: ipichco@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش پیچ چوب

شرکت پخش پیچ چوب

شرکت پخش پیچ چوب  انواع پیچ های چوب در گرید و متریال های متنوعی با …

دیدگاهتان را بنویسید